Hopp til innhold

Silje Opseth er klar for VM-sesongen.

Nammo styrker samarbeidet med det norske hopplandslaget frem mot VM på hjemmebane

Allerede under World Cup-åpningen på Lillehammer neste uke vil Nammo-logoen være synlig på hjelmene til både de norske herre- og kvinnelagene, og dette samarbeidet fortsetter fram mot VM på hjemmebane i Trondheim.

Sportssjef Jan-Erik Aalbu uttrykker stor takknemlighet overfor Nammo for deres støtte, spesielt i påvente av en ny hovedsponsor for landslaget. Nammo vil overlate den gjeveste logo-plassen på hjelmen til en eventuell ny hovedsponsor før ski-VM i februar og mars. 

– Nammo viser sitt sterke engasjement for norsk hoppsport ved å støtte oss utover sin ordinære avtale. Dette gir oss mer tid og økonomiske muskler før en fast hovedpartner er på plass, sier Aalbu.

Nammo har et stort hjerte for det norske hopplandslaget og har vært en mangeårig samarbeidspartner innen aerodynamikk, noe som har bidratt til gode sportslige prestasjoner over tid. 

– Vi vil gjerne bidra til at både jentene og guttene på hopplandslaget kan fokusere på det som er aller viktigst for dem, nemlig å hoppe lengst mulig på ski denne sesongen og forhåpentligvis sanke noen VM-medaljer i Trondheim, sier Fredrik Tangeraas, konserndirektør for kommunikasjon i Nammo.

NIF-EPI03, 03