Ny sponsor til Hopplandslaget

Det observante øyet har kanskje lagt merke til en ny logo på hoppdressene og klærne til Hopplandslaget i både Hoppuka og Silvester Tournament. DinTur kommer inn som ny sponsor og skal følge oss i den spennende tiden fremt il VM i Trondheim 2025.

Din Tur er Norges ledende turoperatør innen havfisketurisme, Hopplandslaget jobber alltid mot å være verdens viktigste hoppnasjon. Sammen håper vi å skape mange uforglemmelige øyeblikk i årene som kommer.

Selskapet har hovedkontor i VM-byen Trondheim, og sier selv at de har en vekstambisjon om at de i løpet av få år skal doble omsetningen. Dette er en av grunnene til at de ønsker å inngå ett langsiktig samarbeid med hopplandslaget, inn mot VM på hjemmebane.

Dette sier Roger J. Rønning, direktør før DinTur, om hvorfor de har valgt å inngå et samarbeid med Hopplandslaget. "Ett landslag som setter verdier, samhold og det å spille hverandre gode, høyt. Og nettopp de verdiene som ligger i det norske hopplandslaget, hvor en ikke skiller mellom kvinner og menn, som opptrer bærekraftig, som sørger for like muligheter og en videre vekst for hoppsporten er noe mange ønsker å leve opp til! Som vi som selskap vil lære av og leve opp til!"

"Så, med landslagets verdier og med vår vekstambisjon i mente, er det ingen tvil, Din Tur ønsker å støtte oppunder hopplandslagets vei videre, hoppsportens fremtid og la vår merkevare være synlig på en arena hvor det norske hopplandslaget er en ledende merkevare selv!"

Det nye sponsoratet har blitt til etter at Tove Moe Dyrhaug stilte sine kontakter til disposisjon og satte opp et møte mellom Hopplandslaget og Roger J. Rønning. Skipresidenten har gjort ord av handling og sammen legges det ned mye arbeid for å finne de beste partnerne for Hopplandslaget.

NIF-EPI02, 02