Midtstubakken med isspor

NC Midtstuen - UTGÅR

NC Midtstuen er dessverre også avlyst. Takk til Kollenhopp som mobiliserte for å arrangere erstatningsrenn for Huka. Kulden er på veg og det er meldt snø slik at snønettet er lagt på i Midtstuen. Det blir ikke nok snø til å kunne få ferdig bakken til helga, så det blir da ikke noe renn.

Rennene kan følges live på K-JUMP  VIND

INVITASJON OG PÅMELDING

PÅMELDING OG INVITASJON via MinIdrett

VIKTIG FOR ALLE SOM SKAL DELTA

Lisens
Alle deltagere må ha løst lisens. Det er ny sesong, så husk å ha lisensi orden. Engangslisens kan evt. løses i sekretariatet.
Anti-doping
REN UTØVER  Alle skal ha gjennomgått anti-doping informasjonen og mottatt diplom fra Ren Utøver. Utøvere under 18 år må ha fylt ut samtykkeskjema som må signeres av foresatte.
Se informasjon om samtykke. Det er besluttet i Fagmøte at alle som skal konkurrere i nasjonale junior og senior renn (NC, NM, NM JR) skal kunne testet for doping Utøvere under 18 år må derfor sende inn samtykkeskjema.
SAMTYKKESKJEMA
Skjema fylles ut, signeres av foresatte og sendes direkte til ADNO på epost samtykke@antidoping.no , med kopi til Skiforbundet på  bente.langorgen@skiforbundet.no.

Måltaging
Alle som skal delta må ha kroppsmål etter ny FIS målemetode. Avtal måltagning med koordinator eller utstyrskontrollør.
BESKRIVELSE AV MÅLEMETODE

Lørdag 26. november

10:30 Lagledermøte i dommertårnet
11:30 Treningsomgang med fortløpende prøveomgang