Vikersund K65

Klart for Hopptreff

Mange gleder seg nå til Hopptreff i Vikersund 23. og 24. oktober. Individuelt renn på lørdag og lagkonkurranse mellom kretsene på søndag. Lagledermøtet i dommertårnet overføres også på TEAMS.

Lenke til lagledermøtet på teams

Bl.a. p.g.a. allerede planlagt treningssamling for skikrets og forfall for sentrale funksjonærer, skyves Hopptreff ytterligere en uke til lørdag 23. og søndag 24. oktober. Vi håper dette passer for flest mulig hoppere i 13-16 årsalderen, så det blir et flott arrangement og en spennende lagkonkurranse på søndagen.

Invitsajon med program er oppdatert.

Med bakgrunn i tilbakemeldinger, litt organisatoriske utfordringer, og liten påmelding har Vikersund IF, sammen med skiforbundet bestemt å utsette Hopptreff.  Ny dato er satt til 23. og 24. oktober. Da kan vi tilby is i tilløpet i K65 som en ekstra piff på arrangementet. Vi kommer tilbake med nytt program.

De som allerede er påmeldt beholder sin påmelding. De som eventuelt ikke kan på ny dato vil få sin startkontigent refundert. Dette kan meldes til standnes@hts.no (navn og bankkontonummer), så ordner vi det.

Vi håper å se de som allerede er påmeldt og mange flere til Hopptreff i Vikersund i oktober.

-----

Det blir Hopptreff for 13 til 16-åringer i Vikersund 23.-24. oktober 2021.

Påmelding og mer informasjon på terminlisten:

nif-epi04, 04