SGP Frenstat

En ny helg med SGP for jentene er her og Christian Meyer har tatt med seg tre jenter ned for å måle seg mot resten av verden.

Toppidrettsveka 2018

Det er klart for Toppidrettsuka 2018 denne uka, i år for første gang med hopp og kombinertkonkurranser i tillegg til langrenn.

SGP Courchevel

Denne helgen arrangeres det sommer grand prix i de Franske alper i Courchevel og vi har sendt følgende løpere til konkurransen.

Wisla

Norges Skiforbund Hopp sender seks utøvere til sommer Grand Prix-åpningen i polske Wisla i helga.

To nye OL-øvelser

IOC kunngjorde i dag at syv nye konkurranser vil bli med i Vinter OL-programmet for Beijing 2022, hvorav to er i NSF-disipliner.

Toppidrettsveka

Stjernen vant Toppidrettsveka etter seier begge dager i Granåsen

20180819 Andreas Stjernen ble vinner av Toppidrettsveka 2018 etter seier i begge rennene i Granåsen. Thea Kleven vant sammenlagt i Kvinneklassen. Fredrik Bjerkeengen og Karoline Røstad vant det første rennet i Toppidrettsveka. For første gang var hopp med på Toppidrettsveka 16.-19. august. Rennene i Knyken og Granåsen inngår også i Konica Minolta NorgesCup. Alle deltagere skal ha kroppsmål.

Konica Minolta NorgesCup

Terminliste hopp 2018/2019

2018.07.05 Terminlisten for sesongen 2018/19 er oppdatert sammen med TD og dommer oppsett for sommeren. På plast blir det først Toppidrettsveka i Trøndelag og senere Sommerhoppuka på Østlandet. Rankingliste med utviklingsnivå for starten av sommerperioden er også klar. Planen for vinteren er også lagt.

Ny stilling i markedsavdelingen

NSF Hopp vil utvide markeds- og kommunikasjonsavdelingen og søker en ny medarbeider som kan koordinere og tilrettelegge for vår markeds- og sponsoraktivitet. Rett person bør være relasjonsskapende, selvstendig, strukturert og har svært gode samarbeidsevner. Hverdagen vil være i ett hektisk miljø med høyt tempo.

se flere nyheter
nif-epi04, 04