Nå kan du søke til mentorprogrammet

Har du lyst og ambisjon til å delta i prosjektet «Morgendagens Skileder»? Nå har du sjansen! Norges Skiforbund søker fremtidige kvinnelige trenere- og ledere i det nye mentorprogrammet. Søknadsfristen er 15. desember.

Wisla

Første helg i 17/18 sesongen er over og vi har trua på mange fine helger fremover.

Vikersund K105

Konica Minolta NC Vikersund

Jurybeslutning 11:30 på torsdag: Det vil bli for krevende å få merket og ferdigstilt bakken for renn på lørdag, så rennet flyttes til søndag hvor det da gjennomføres to renn fortløpende med start prøveomgang kl. 10:00. Lagledermøte flyttes til søndag kl. 09:00. Det henvises til arrangøren for evt. muligheter og tidpunkt for trening i bakken uten merking på lørdagen. Følg med på denne nyhetsartikkelen for oppdateringer.

Før og etter Virkola

Norsk hoppsport fra 1940 til 1990. Norsk skihistorie på sitt beste, slik bare Thor Gotaas kan formidle det.

Norge kan lære Europa å lage snø

Norske forskerne mener det er mulig å lage miljøvennlig snø i plussgrader. Nå får de Europa og industrien med seg for å redde skisporten ut av klimakrisen.

Gangnes røk korsbåndet

Kenneth Gangnes røk korsbåndet i venstre kne etter at han falt under trening i Midtstubakken i Oslo i går.

se flere nyheter
NIF-EPI01, 01