Her fra Telenor Karusellen i Arendal. (Hanne Fyrde/ Arendal Slalåmklubb)

Kjære skientusiaster og eventyrlystne barn

Vi er klare for å sette i gang Telenor Karuseller over hele landet for 18. året på rad.

Klubber, kretser, anlegg og «dugnadsånden» står klare for å lansere en spennende og gledesfylt sesong som vil inspirere barn i alle aldre til å utforske skisporet og kjenne på ekte skiglede, kanskje for aller første gang.

Rekruttering er hjertet av Norges Skiforbunds misjon, og Telenor Karusellen har vært et fantastisk verktøy for å bringe skisportens magi til de små. Uansett om barna drømmer om å hoppe høyt, gå elegant, kjøre raskt eller til og med fly på ski, ønsker vi at Telenor Karusellen kan være med å gi dem muligheten til å realisere disse drømmene.

Denne sesongen håper vi at skiklubber og anlegg fra hvert et hjørne av landet vil søke om nødvendig utstyr, slik at barn opp til 12 år kan oppleve gleden ved skisporten rett i sitt eget nærmiljø.

Atle og Kajsa vil ha med ski-Norge til å gjennomføre Telenor Karusellen i vinter.

Selv om du har arrangert tidligere, oppfordrer vi deg til å søke på nytt. Påmeldingsfristen for å motta utstyr ved sesongstart i januar er 25. november, men ikke fortvil – det er fortsatt mulig å melde seg på etter denne datoen. Alle som sender inn søknad vil motta bekreftelse noen dager etter påmeldingsfristen. Vi ber dere også se over gammelt materiell for å gjenbruke mest mulig.

Så, hiv deg med på moroa. Påmelding, arrangørmateriell, brosjyrer, maler, annonser og inspirerende bilder – alt du trenger for å gjøre årets Telenor Karusell uforglemmelig – finner du på  Telenor Karusellens nettside på skiforbundet.no.

La oss sammen skape vinterminner for livet og gi barna våre muligheten til å oppdage skisportens magi på nært hold.

Gå til Telenor Karusellens nettside på skiforbundet.no