NM-frivillig i Hafjell?

Kan du tenke deg å bidra som frivillig funksjonær i Hafjell under NM Alpint i mars?

Lillehammer Skiklub skal arrangere NM 2020 i alle Skiforbundets grener. Dette er det første NM hvor alle grenene til Norges Skiforbund er samlet og skal arrangeres samme sted. Men da trenges det også mange frivillige...

Kan DU tenke deg å bidra som frivillig funksjonær i Hafjell under NM Alpint den siste uka i mars?

Det trenges personer til alle ledd!

Dersom du binder deg til tre dager,vil en motta en jakke fra Swix, samt en lue. Heiskort de dagene en stiller, får en utdelt i rennsekretariatet som er i bunn av Hafjell Alpinsenter. Alt skal være tilrettelagt for at du som frivillig føler deg godt tatt i mot og får de beskjedene, tidene og oppfølgingen du trenger.

NM Alpint arrangeres fra mandag 23. mars til og med søndag 29. mars, alle disipliner:

• 23. mars:  Utfor Trening
  • 24. mars    Alpint Kombinasjon NM
  • 25. mars     Utfor NM
  • 26. mars     Super-G NM
  • 27. mars     Parallellslalåm Lagkonkurranse
  • 28. mars     Storslalåm NM
  • 29. mars      Slalåm NM

Fra og med onsdag 26. mars vil alle renn bli TV-sendt på NRK sine flater.

Dersom en ønsker å være med, ta kontakt med Ketil Norheim; ketil@cc.no og send Navn, Etternavn, tlf, e-post, og hvilke datoer du kan stille.

Håper vi sees i Hafjell siste uken i Mars!

nif-epi04, 04