Overnatting NC/NM junior og Hovedlandsrennet 2024

Det er nå tid for å bestille overnatting for Norgescup/Norgesmesterskap for junior og Hovedlandsrennet for 15-og 16- åringer. Frist for innmelding av overnatting er 29. september.

Hedmark Skikrets organiserer felles overnatting i forbindelse med mesterskap og norgescuprenn i langrenn, for innkvartering for utøvere, støtteapparat og ledere. Dette for å oppnå gunstige priser og den positive effekten av å bo samlet som krets. Utøvere og trenere vil bli prioritert dersom vi ikke har nok sengeplasser til alle som bestiller overnattingsplasser.

NSF fordeler overnatting
NSF viderefører ordningen med felles fordeling av sengeplasser i forbindelse med NM og NC junior. Dette innebærer at NSF reserverer alle sengeplasser på arrangørstedet og fordeler på kretsene. I utgangspunktet er fordelingsnøkkelen 1 leder pr. 3 utøvere. Denne sesongen er det god overnattingskapasitet på de fleste arrangørstedene, og det er god sjanse for at vi får tildelt ekstra plasser utover fordelingsnøkkelen. Bakgrunnen for ordningen er å sikre at alle utøvere får overnatting nær stadion.

Foreldre kan gjerne bestille overnatting gjennom skikretsen, slik at vi får oversikt over hvor mange som ønsker overnatting. Vi kan likevel ikke garantere at alle får plass gjennom fellesfordelingen til NSF.

Når det gjelder Hovedlandsrennet, har kretsen booket egen overnatting i hytter på Venabygdsfjellet, ca 35 min kjøring fra Gålå. Vi har 100 plasser og skal få plass til alle utøvere og foresatte/ledere som ønsker overnatting der.

Klikk på linkene under for å bestille overnatting

NB! Samme søknadsfrist for alle: fredag 29. september

Merk: NC jr. 9, 10 og 11 (finale) på Lillehammer og Skeikampen. Her organiserer klubbene overnatting for egne utøvere selv: Info overnatting (skiforbundet.no)

Bestillingen pr. 29. september er foreløpig og kan eventuelt kanselleres når hoteller og priser er klart. Informasjon om avbestillingsfrist publiseres på nett og sendes på mail til alle påmeldte når informasjon om overnattingssted er klart. Etter utgått avbestillingsfrist er det hotellets avbestillingsvilkår og velvilje som avgjør.

NB!
Påmeldingen gjøres via Microsoft Forms. Her vil dere få en bekreftelse på skjerm etter innsendt påmelding, men det vil IKKE sendes ut bekreftelse pr. epost.

Oppdateringer blir publisert på nettsiden til skikretsen og på FB-gruppa HUSK

_______________________________

Spørsmål?
Ta kontakt med Hallgeir på kretskontoret, 99397660 /hedmark@skiforbundet.no.