NYHET! Vil din klubb ha besøk av skikretsen på hjul?

Skiklubbutvikler Marianne er klar for å farte skikretsen på kryss og tvers med utstyrshengeren i uke 42 og 43. Meld inn ønske om besøk nå!

Hva?
Med tilskudd fra Gjensidigestiftelsen og Sparebankstiftelsen Hedmark har skikretsen kunne kjøpe en stor skaphenger med masse aktivitetsutstyr,  bl.a. utlånsski og -staver, orgeltramp, hopp, porter m.m. Denne skal ut på tur sammen med skiklubbutvikler Marianne Myklebust. Marianne legger opp til 2 timer med lekbetont, morsom og variert økt, der man både får utfordret og utviklet rulleskiferdighetene.

For hvem?
Fra og med 8 år og eldre, nybegynnere på rulleski er velkommen! Har du ikke rulleski, har vi noen utlånski i hengeren.

Når?
Uke 43 og 44, det vil si 23. oktober til 5. november. Det er nå ingen ledige datoer disse ukene, men ta kontakt med Marianne for å avtale besøk på andre datoer.

Datoer som allerede er booka:

4. oktober: Stor Elvdal IL

23. oktober: Kjellmyra IL

25. oktober: Trysil IL

01. november: Hernes IL

02. november: Tylldalen/Rendalen IL

Bestille besøk?
Send en epost til skiklubbutvikler Marianne med ønsket dato, ha gjerne flere alternativ, marianne.myklebust@skiforbundet.no

Gå gjerne sammen flere klubber, førstemann til mølla gjelder!

Låne hengeren til egne klubbaktiviteter?

Skiklubbene våre kan også låne tilhengeren vår gratis til gjennomføring av rekrutteringstiltak i egen klubb. Kontakt kretsen for mer info!

Spørsmål?
Ta kontakt med Marianne, tlf. 908 32 223, eller marianne.myklebust@skiforbundet.no