Miljøsamling 13-16 år i Trysil

Da er det klart for påmelding til miljøsamling for 13-16-åringer på tidligsnø i Trysil 10.-12. november

ROMFORDELING                                 PROGRAM

Hedmark skikrets inviterer til miljøsamling med økter både på snø og barmark. Detaljert program publiseres nærmere samlingen når vi får koordinert treningstider og program med hotellet og andre treningsgrupper.

Vi er avhengige av påmelding fra klubbtrenere for å få gjennomført samlingen, og vi vil gjerne få med trenere fra både nord, sør, og midre del av kretsen.

Egenandel pr utøver: ca kr 2100 inkludert overnatting og måltider på Radisson Blu Resort. Prisen inkluderer også løypeavgift. Påmelding via Forms-skjemaet i lenken under.

Siste frist for påmelding er 20. oktober. (UTVIDET FRIST TIL TIRSDAG 24.OKTOBER KL. 09:00)

NB! Påmeldingen er bindende etter utgått påmeldingsfrist og man må påberegne å bli fakturert for avbestillingsgebyr ved avmelding etter dette. Anbefaler alle å ha gydlig reiseforsikring som kan dekke eventuelle kostnader ved forfall som skyldes sykdom eller skade.

Fremmøte ved sykdom er ikke tillatt. Avmelding eller endringer sendes på epost til hedmark@skiforbundet.no

VEL MØTT!

Hedmark Skikrets Langrenn
v/ Kjetil og Hilde