Hopp til innhold

Overnatting HL 2023

Det er nå klart for å melde inn behov for overnatting ifbm. Hovedlandsrennet 2023. Frist 25. september.

Overnatting ifbm. Hovedlandsrennet organiseres av NSF/skikretsene.

Dette betyr at dere melder inn ønsket overnatting til skikretsen, som så melder inn samlet behov til NSF. Dette gjelder både langrenn, hopp og kombinert.

Vi jobber fortsatt med mulig overnatting på Storlien. Dersom det ikke lar seg gjøre, blir det mest sannsynlig på Stjørdal. Der er det god overnattingskapasitet.

Vi prøver å få plass til alle som melder inn overnatting, men må evt. operere med venteliste dersom kapasiteten sprenges.

KLIKK HER for å melde inn overnattingsbehov, siste frist 25. september!

De som overholder fristen vil bli prioritert!

NB!
Skjemaet må fylles ut én gang pr. person som ønsker overnatting, dvs. at foreldre/trenere som ønsker en sengeplass, også må fylle ut og sende inn skjema.

Det sendes det ikke ut noen bekreftelse pr. epost, kun en bekreftelse på skjerm etter gjennomført påmelding. Ta evt. screenshot av denne.

Bestillingen er foreløpig og kan evt. trekkes når hoteller og priser er klart. Men når tilbud om hotell er akseptert når det er klart, anses den som bindende. Etter det er vi prisgitt hotellets avbestillingsvilkår og velvilje.

Tidsplan

  • Søndag 25. september: Siste frist for å melde inn behov til skikretsen, se link over
  • Primo oktober: Siste frist for fordeling av hotellrom, skikretsen får oversikt fra NSF.
  • Oktober/november: Alle som har meldt inn ønske om overnatting vil få en epost fra skikretsen med informasjon om hotell, priser m.m. Dere må da bekrefte om dere ønsker å benytte dere av tilbudet eller ei. Fra da anses bestillingen som bindende.

Betaling
Skikretsen utfakturer opphold klubbvis i etterkant av hvert renn. Skikretsen skal ikke tjene penger på dette og utfakturerer i tråd med reell faktura fra hotellet.


HL2023 på Facebook

Hedmark Skikrets Langrenn har en egen gruppe for HL på Facebook. Her legges det ut fortløpende informasjon om ting som angår 15-16 år i skikretsen denne sesongen.

KLIKK HER for å be om å bli medlem (innlogging kreves)

Informasjon om påmeldinger, stafettlag m.m. legges ut etter hvert som det blir klart.

SMØRETJENESTE sesongen 2022-23: egen info med påmelding kommer.

Spørsmål?
Ta kontakt med Hallgeir tlf 993 97 660 eller Ingrid tlf 900 59 889 på skikretskontoret, eller en epost til  hedmark@skiforbundet.no

NIF-EPI02, 02