God pinse til alle skivenner!

Hei skivenner! Juni, snart sommer og det nærmer seg ferietid for mange. Håper du har tatt deg litt fri fra skihverdagen, og nå er klar til å ta fatt på en ny sesong.

Nye mål, nye muligheter - det blir jo bra! Håper motivasjonen til å fortsette er tipp topp - enten det er som frivillig, utøver eller en eller annen rolle.

Som du kanskje er kjent med nærmer det seg Skitinget i Molde - det er neste helg. Det er jo skisportens øverste organs, og i løpet av møtet skal det legges planer, planlegges hvordan midler skal brukes og velges representater til skistyret og utvalg. I tillegg til Tinget er det også fagmøter for alle grener hvor det skal planlegges ny sesong for hver idrett.

Hedmark skikrets stiller med 6 delegater på Tinget, og vi skal gjøre det vi kan for å påvirke og stemme fram de beste forslagene. Vi er også godt representert på fagmøtene. I tillegg er det Samling for de ansatte - så neste uke blir mange dager fulle av skiprat, planlegging og en god start på veien videre. Det som vedtas på Skitinget vil være grunnlaget for jobbing også ute i kretsene.

Vår handlingsplan henger sammen med NSF sin - så vedtakene som gjøres påvirker helt ut til grasrota.

Jeg håper og tror at fokuset på årets Skiting er hva og hvordan vi skal klare å rekruttere enda flere inn i skiidretten - for vi vil jo mange gode og glade skiløpere.

Vil du lese litt om program og hva som skjer finner du det her: https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.skiforbundet.no%2Fnorges-skiforbund%2Fmoter-og-samlinger%2Fskitinget2022%2F&data=05%7C01%7Challgeir.garmo%40skiforbundet.no%7Cb5dd23e12f1d4a7e9f6408da45461369%7Cac53d2841e6e43e598758622312b8a83%7C1%7C0%7C637898464518887302%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000%7C%7C%7C&sdata=Ct%2BYEtD8KRwSK98278lw8CyyL6qUD29Qx%2Fws32BJtwE%3D&reserved=0

Ønkser alle en riktig god pinse. Gjør noe gøy og hold deg aktiv!

nif-epi04, 04