Ventetiden er over.

Den kalde fine tia banker på - med nedtelling til jul og mye skiglede

Hei skivenner!

Endelig ble det snø, skisesongen er igang og vi har mye å glede oss over!

Mange har allerede startet, og det er gøy og se at hedmarkutøvere er med på å prege resultatlistene i alle grener.

Har du fått gjort det du hadde tenkt fram til sesongstart? Trent nok og riktig, fått på plass nok frivillige og tillitsvalgte, utstyr til løype- og bakkeprepping, er det klart?

Håper det!

For mange er det utfordrende tider nå - med mange faktorer som påvirker økonomien til mange familier. Og også faktorer som påvirker klubbøkonomien og økonomien til idretten på mange måter. Kanskje viktigere enn noen gang må vi sørge for at de som vil kan få mulighet  bli med i skifamilien.

Vi må stå sammen og hjelpe hverandre med gode løsninger, vi vil bidra til å skape skiglede og fine øyeblikk for så mange som mulig.

Idrettspolitisk skal vi ha et møte denne uke med idrettskretsen og de andre særkretsene for å diskutere hvordan vi sammen kan jobbe fram de beste løsningene og hvordan vi sammen kan påvirke idrettspolitikken slik at vi kan få løsninger som er gunstigst mulig for klubbene våre og for alle som er tett på aktiviteten.

Det er viktig at vi samles om noen gode tiltak nå.

Nå er det Advent, nedtelling til jul, og en fin vinter bedre blir det jo ikke!

Lykke til med skisesongen!

Mette

NIF-EPI02, 02