Rekruttering til skisporten

Hedmark Skikrets inviterer til fagwebinar om rekruttering

NÅR: Mandag 7.november kl 20.00

TEMA: Rekruttering til skisporten

Ski blir betraktet som en nasjonalsport i Norge.

Enkelte har imidlertid gitt uttrykk for en bekymring om at ski ikke lengre er så populært blant de yngste. Men noen får det til. Fortsatt strømmer barna til skiarenaen.

Hedmark Skikrets inviterer klubber, foreldre og interesserte til en time der vi ser på hva som kan være smart å gjøre for å inspirere barn til opplevelser på ski.

Vi får bidrag fra skiutvikler i Norges Skiforbund, Marianne Myklebust.

Vi skal innom flere skimiljøer i Hedmark for å høre hvordan det de tenker og hva de gjør. Hvordan tenker de ulike skidisiplinene?

HVORDAN BLI MED PÅ WEBINARET, trykk HER

NYTT webinar allerede 28.november.

Tema:Rekruttering i paraidretten.

Vi ønsker også da at klubbene i Hedmark deltar.

Vår nyvalgte skipresident Tove Moe Dyrhaug og integreringsansvarlig i skiforbundet, Anne Ragnhild Kroken blir med oss den kvelden.

Vi ønsker at klubbene skal kunne uttale seg om hvilke utfordringer de har når det kommer til å få i gang et paratilbud.

Påmelding og mer informasjon kommer, men spre det gode budskap og sett av den mandagen allerede nå.