GODT NYTT ÅR !

Et nytt år med 365 uskrevne sider, vi gleder oss til å fylle dem!

Godt nytt skiår!

Nå er 2021 historie, og vi kan se tilbake på et utfordrende år på mange måter, men det som er historie får vi ikke gjort noe med.

Det vi kan gjøre er å ta med oss det vi har lært om å tenke litt nytt - og fortsette å skape fremtiden på en litt annerledes måte - det kan jo hende det blir den nye normalen.

Det vi må håpe på er at det snart er mulig for små og store skiglade og kunne være med på arrangementer, samlinger og konkurranser slik de ønsker det selv. Og så må vi håpe at det er mange engasjerte frivillige der ute som bobler over av lyst til å bidra med det ene eller det andre når nytt år byr på nye muligheter.

Vi må bare følge med på regjerningens anbefalinger, og NSF sin koronaveileder for å være oppdatert til enhver tid.

Og nok en gang må jeg si jeg er imponert over alt dere får til der ute - det er mange gode og glade skiløpere som utnytter gode muligheter i den fine snøen som endelig har kommet.

I løpet av de siste ukene har NSF og vi ansatt ny administrasjonssjef i HSK.

Vi kan med glede dele at Hallgeir Garmo er ansatt i stillingen. Han blir ansatt i NSF, men skal gjøre jobben hos oss i skikretsen sammen med Ingrid.

Hallgeir kommer fra en prosjektstilling i Røde Kors, og han begynner hos oss 1. februar. Vi gleder oss til å få han med på laget, og skal blir godt kjent med han etterhvert.

Men kan kort nevne at Hallgeir er 32 år, bosatt i Øvre Vang med kone og to barn, og kommer opprinnelig fra Lom. Hans bakgrunn er allsidig - både innenfor idretten, med frivillige,  administrasjon, ledelse og som aktiv skiløper og en raser på Randone

Velkommen til Hedmark Skikrets,  gleder oss til å få deg på laget!

Vi ønsker alle et riktig godt aktivt nyttår - ta vare på hverandre og vi gleder oss til å se dere igjen!

Skihilsen fra Mette

nif-epi04, 04