Skiting i Norges Skiforbund

På lørdag er det Skiting – denne gangen digitalt

Hei skivenner!

På lørdag er det Skiting – denne gangen digitalt, som så mye annet det siste halvannet året.

Møtet streames, og vil du følge med på hva som skjer kan du gjøre det her:

Enkelte saker som normalt skulle vært tatt opp til diskusjon på Tinget er utsatt, men noen viktige saker skal diskuteres og vedtas.
En av de er skiforbundets nye strategidokument- som heter «Skiglede for alle». Her er det stort fokus på rekruttering og frafallsproblematikk,
og utfra strategidokumentet vil veien videre legges ifht forankring, retning og konkrete arbeidsoppgaver for forbund, krets og klubb.
Det blir en spennende debatt, så får vi se hva vi lander på av verktøy til veien videre.

I tillegg til denne saken, er det behandling av regnskap og budsjett og selvfølgelig valg av skistyre, grenkomiteer og andre sentrale funksjoner i NSF.

Denne uken gjennomføres også digitale fagmøter for alle grener, og der legges det også føringen for veien videre for arbeidet i alle grener.

Hedmark skikrets stiller med 6 delegater og på Skitinget på lørdag. Vi skal samles – med god avstand så klart-  på Idrettens hus og følger møtet sammen.

Vi ser fram til å representere HSK på Skitinget. Vi skal være med på å legge en god og konkret plan for arbeidet for skisporten i neste periode.

Skihilsen fra Mette