GOD PÅSKE

- bruk noen gode påskedager til å slappe av, være i aktivitet og gjøre noe hyggelig sammen med familien.

Hei skivenner!

Påsken er rett rundt hjørnet og som alt annet dette siste året, blir kanskje den også litt annerledes for noen.

Og la oss håpe at det er akkurat de grepene som gjøres nå som hjelper oss til at hverdagen skal bli normal igjen om en stund.

Denne skisesongen har jo vært preget av korona, endringer, annerledeshet og masse god aktivitet. Aktiviteten har vært annerledes, men for oss som bor på Innlandet og tilhører Hedmark skikrets, har vi tross alt vært heldige fordi vi har fått gjort mye skiaktivitet i alle grener.

Mulig vi kan legge det på kontoen for å være heldige, men jeg vil legge mest på kontoen for flinke og engasjerte folk ute i klubbene – Vi har sett muligheter og ikke bare begrensninger, gjort gode vurderinger ifht lov og lurt  -  og gjennom det er det skapt mye god aktivitet for mange innenfor de rammene som har vært og med stort fokus på smittevern. Kjempebra!!

Vi håper alle klarer å finne motivasjon til å fortsette med sin skiaktivitet – uavhengig av gren, nivå og egne mål. Vi vil fortsatt ha mange gode og glade skiløpere fra Hedmark, og nådde du ikke målet ditt denne sesongen – så kommer det en ny om noen måneder.

Håper du bruker noen gode påskedager til å slappe av, være i aktivitet, gjøre noe hyggelig, samle litt energi og gjøre deg klar til innspurten av pandemien før vi er skikkelig «back on track»

Når det gjelder resten av skisesongen og planlagte renn og aktiviteter etter påske må vi bare følge med på retningslinjene som kommer.

Følge med på skikretsens hjemmeside, her finner dere oppdatert informasjon.

Etter påske går Ingrid ut i studiepermisjon og vil jobbe kun tirsdager. I påsken vil skikretskontoret være stengt, men vi leser epost sporadisk. Er det noe som haster, så ring.

God påske alle sammen😊

Mette, Ingrid og Jan Olav