Påmelding for smøretjeneste NC/NM Senior

Påmelding smøretjeneste NC/NM Senior 2022

Hamar Skiklubb og Hedmark Skikrets samarbeider (også sammen med resten fra Hedmark) om årets smøretjeneste.

NB! Det vurderes smøretjeneste på Scancup Falun, er dette aktuelt send en epost til hedmark@skiforbundet.no asap.

Hedmark Skikrets koordinerer smøretjenesten og stiller med vogn og mannskap, etter behov vil dette også forsterkes.
Kostnad vil være kr 500 pr par. Ski skal være ferdig grunnglidet og siklet/børstet.
Krets fakturerer felles ved sesongslutt til utøvers klubb.

Sliping av ski
Ski som brukes av våre smøreteam er slipt hos NRP i Brumunddal.

Smøretjeneste renn:
Skiene skal leveres med ferdig lagt HF, siklet og børstet (uansett kald HF). Nærmere info vil komme i forkant av hver helg.
Til hvert renn vil smøretjenesten legge sine valgte produkter, pulver og evt topping, samt feste ved klassisk renn og valgt rill legges. Dette på løperens utvalgte rennpar, dvs løper må ha testet og valgt seg sitt par hvis han/hun har flere aktuelle par. Smøreteamet bistår i valget.

Påmeldingsfrist er søndag 2. januar 2022 kl 2359.

Påmeldingslink: Påmelding til smøretjeneste Senior

Ved spørsmål rundt dette så kontakt adm.sjef Jan Olav Andersen på mob: 48298805.