Ubemannet kretskontor

På grunn av covid-19 men nå i noe gjenopptakelse av aktivitet, er kretsadministrasjonen i delvis jobb igjen (oppdatert 13.05)

Administrasjonssjefen er nå gjeninnkalt i 60% stilling og jobber 3 dager i uka foreløpig fra hjemmekontor.
Administrasjonskonsulenten er gjeninnkalt i 50% stilling foreløpig ut mai også fra hjemmekontor.

Henvendelser vil ikke bli besvart så raskt som vanlig, men gjelder det sportslig aktivitet, kan de også rettes til andre mottakere frem til situasjonen endrer seg.

Spørsmål vedrørende aktivitet i kretsen kan forøvrig rettes til leder i skikretsen eller i grenkomite:
Kretsleder Mette Thorslund, mette@jobzone.no, 907 60 398
Grenleder Langrenn: Trygve S. Slokvik, trygve.glad.slokvik@oppland.org, 951 05 082
Grenleder Hopp og Kombinert: Halvor Midtsundstad, halmid@online.no, 951 66 428
Grenleder Alpin: Morten R. Christensen, morten@mudo.no402 01 991

Spørsmål vedrørende organisatoriske forhold, lover og regler kan rettes til idrettskretsen:
Epost: Innlandet@idrettsforbundet.no, 913 37 000

Spørsmål vedrørende IT eller idrettens systemer kan rettes til NIF Digital:
support@idrettsforbundet.no

Andre spørsmål kan rettes til skiforbundet sentralt:
post@skiforbundet.no