FLYTTET TIL NORGE

Hopp og Kombinertsamling i uke 31 er flyttet - se ny sak.

Hva er sommerens vakreste eventyr?

Det er ei ukessamling (kan selvfølgelig bestemme hvor mange dager du blir) for hopp og kombinertutøvere i Hedmark Skikrets. Her samles alle klubber med sine utøvere i alle aldre.

Vi hopper på ski, går på rulleski, kaster vollyball, bader i sjøen og sklir i nordens største vannsklie, leker titten på hjørnet, bor i campingvogner eller hytter, spiser mat i sammen, har gode samtaler, knytter nye bekjentskaper, soler oss, spiser godis og tar oss rett og slett ei uke ferie sammen!

Det er hoppbakker for alle, som ligger tett i tett, så alle er i samme anlegget samtidig. Så alle kan se på alle. I de 4 største bakkene er det heis.

BAKKESTØRRELSER: K10, K15, K25, K50 og K90

TRENER: Det er kvalifiserte trenere i alle bakker, som gir glade og konstruktive tilrop til alle utøvere #alleblirsett

FOR HVEM: Alle som er glad i å hoppe på ski

NÅR: 27.juli - 2.august

HVOR BOR VI: Gullvik Havsbad  Det lønner seg å være ute i god tid hvis en skal bo i hytte. Det er god plass til campingvogner.

MÅLTIDER: Vi spiser taco en kveld i kafeen i administrasjonbygget. De resterende kveldene lages det ofte til langbord og griller tennes. Frokost tilbereder den enkelte familie.

Det er stor fokus på det sosiale på denne samlinga. Det er viktig at alle har det bra og føler tilhørlighet i hopp og kombinertmiljøet i Hedmark Skikrets.

På slutten av uka har de aller fleste satt nye personlige rekorder, følt på #mestringsfølelsen og kjent #renidrettsglede.

Både barn, ungdom og voksne har knyttet nye vennskapsbånd som de har med seg resten av livet #pålagmedallesomelskersnø.

Så det anbefales at ALLE SETTER AV UKE 31 til denne samlinga.

Mer om årets opplegg vil komme ut med så fort det er klart.

Håper å se deg i bakkene i ØVIK!

Hilsen Hopp- og Kombinertkomiteen i HSK