Vår firbente kontorassistent Teodor i godt driv innover løypa.

Julehilsen fra Skikretsen

Årets julegave: Bli med å gjøre en god gjerning, hjelp en venn eller en nabo som ikke selv klarer å komme seg ut på ski. Bli en ledsager og en god turvenn!

Vi er godt inne i desember, skisesongen er godt  i gang, det blir flere åpne luker i julekalenderen og det betyr at det nærmer seg jul.

For skifamilien betyr det forhåpentligvis mere tid til det man liker best – og det er å være ute på en eller annen skiaktivitet sammen med familie og venner. Enten i alpinbakken, i langrennsløypa, på fjellski eller telemarkski. Hva med å utfordre nye grenser - prøv deg i hoppbakken! Mange hoppklare bakker i fylke. Kombinert er vel den mest krevende skigren vi har. Prøv sporten :) Men husk kakao og appelsin i sekken!

Håper du får mulighet til å gjøre mye av det. Sjekk også Arrangementskalenderen til Hedmark

Benytt juletiden til å slappe av, unne deg litt ekstra god mat, og lade batterier til et nytt år med nye muligheter.

Regner med at mange av dere dukker opp på et eller annet arrangement før jul eller i romjulen. Sjekk terminlista

Vi vil nevne lørdag 4. januar spesielt – Idrettsgalla på Hamar og superlørdag på Stortorget i Hamar med sprintrenn, aktivitet i hoppbakken og andre aktiviteter.
Følg med på nettet for mere info, men sett av dagen. NRK skal lage tv fra torget, og dette blir en flott mulighet for å markedsføre masse god skiaktivitet lokalt.

Vi vil benytter anledningen til ønske dere alle en riktig god og aktiv jul. Ha det gøy på ski og kos deg med julens gode tradisjoner.

Kanskje målet for denne julen kan være å få med en nabo, en venn eller et familiemedlem som ikke kommer seg ut selv ut på ski? Bli en ledsager eller en god turvenn!

Det er en god gjerning og et fint rekrutteringstiltak for skisporten.

Vi ses!

Juleskihilsen fra Mette, Ingrid og Jan Olav

Skikretskontoret vil være stengt fra 23.desember kl 13.00. Vi er på plass igjen 2.1.2020 kl 9.00

NIF-EPI02, 02