SAS sportspriser

Skiforbundets kretser og klubber har mulighet til å benytte seg av SAS sportspriser og oppnå verdifulle fordeler i forbindelse med sin reisevirksomhet.

Vi ønsker å minne om de gode mulighetene som ordningen gir. Les mer i informasjonsskrivet under:

Med SAS sportspriser får alle særforbund og idrettslag tilknyttet Norges idrettsforbund (NIF) god rabatt på reiser til konkurranser, treningsleirer og møter. Bestill din SAS-reise her

Med sportspriser trenger du ikke bekymre deg for unødvendig bortkastet tid, mye administrasjon og høye ekstrakostnader hvis forutsetningene for den planlagte reisen skulle endre seg.

Du står fritt til å endre både dato og tidspunkt.
• Navneendring: Hvis du selv blir forhindret fra å reise, koster det ikke noe ekstra å endre navnet i billetten til en annen idrettsutøver som reiser i ditt sted.

• Refusjon: SAS sportspriser kan i de fleste tilfeller refunderes. Vanlige lavprisbilletter har ikke denne fordelen.

• Bagasje: I mange idretter er omfanget av personlig og felles lagutstyr betydelig. Normalt er maks. tillatt innsjekket bagasje for reise på vanlige lavprisbilletter 1 stk bagasje á 23 kg. Med sportspris fra SAS kan du sjekke inn hele 2 stk bagasje á 23 kg per person. 1 skipose med maksvekt 23 kg kan være en av de tillatte stk bagasje.

• Rabattert pris: Nivået på våre sportspriser ligger godt under andre pristyper med tilsvarende fleksibilitet, og det er kun som medlem av idrettslag tilsluttet NIF for reise i idrettssammen

nif-epi04, 04