Formøter og fagmøte freeski

Det nærmer seg Skiforbundet sitt Skiting, samt freeski sitt fagmøte og formøter til dette. Påmelding og mer informasjon kan du lese mer om her!

Satser stort på ny terrengpark i Trysil

– Dette er kjempegode nyheter. Den nye terrengparken i Trysil kan bli «Holmenkollens freeski-anlegg», forteller sportssjef for freeski i Norges Skiforbund, Christoffer Schach.

Samordnet rapportering 2024

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering (medlemsregistrering) i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april. Det er webinar for alle idrettslag 10. april kl. 20:00 hvor det er en gjennomgang.

Kongepokal til Schjerve

Med en score på 185,7 poeng i bigair ble det NM-gull til Sebastian Schjerve (24) fra Namsos IL. Etter dagens seier fikk han tildelt kongepokalen for sine prestasjoner under helgas freeski-NM i Trysil.

Livestreaming fra junior-VM

Det er klart for Junior VM i Italia og Norges Skiforbund Freeski har tatt ut seks utøvere. Se mesterskapet direkte.

se flere nyheter