Terminliste og aktiviteter

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 21.10.2018 Til 21.10.2018 Arr. navn Åpen Bagjump-samling og høstmøte Oppland Freeski Arrangør Oppland Skikrets Gren Freeski Krets Oppland Skikrets Live
Fra 01.02.2019 Til 01.02.2019 Arr. navn Buskerud Freeski Cup Aron Slopestyle Arrangør Aron Sportsklubb Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 02.02.2019 Til 02.02.2019 Arr. navn NOR Freeski Cup Slopestyle Drammen Arrangør Aron Sportsklubb Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 02.02.2019 Til 02.02.2019 Arr. navn Buskerud Freeski Cup - Slopestyle Arrangør Geilo IL Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 09.02.2019 Til 09.02.2019 Arr. navn NOR Freeski Cup Slopestyle Hovden Arrangør Norges Skiforbund Gren Freeski Krets Live

NOR FREESKI CUP er en internasjonal konkurranse under FIS. Dette innebærer at formatet, reglementet og retningslinjer fra FIS er gjeldende. Se det fulle internasjonale konkurransereglementet HER

Alderskrav for sesongen 2018-2019: Født i 2005 eller tidligere

Lisens: Skilisens er et krav for å starte.
FIS lisens er nødvendig for å samle poeng. Se info om registrering HER

Det er ikke lenger mulig med etterpåmelding, og derfor viktig å holde påmeldingsfristen.

Rangeringslister for klasse junior (2005-2001) samt Senior (2000 og eldre) vil bli publisert i etterkant av arrangementene og gir grunnlag for sammenlagt rangering gjennom sesong.

Uttak Junior VM 2018:
Junior VM er for aldersgruppen født 2000-2004. Uttaket vil bli gjort på grunnlag av sammenlagt plasseringene i den totale Norges Cupen, hvorav de tre best rangerte i klassen junior gutter, og den best rangerte i junior jenter vil bli tatt ut. Sammenlagt plasseringen i den totale Norges Cupen gjøres etter gjeldene regler.
Det deles også ut et «wild-card» som besluttes og begrunnes av NSF Freeski's landslags ledelse.Uttaket vil bli gjort etter NOR Freeski Cup Hovden.

NIF-EPI02, 02
NSF - Nor Freeski