Temakvelder

Skiforbundet og skikretsene har flere temakvelder som kan gi faglig påfyll og inspirasjon. Hva med å samle trenerne i klubben for å ha en dialog om hvordan klubbens verdier skal etterleves i praksis? Eller arrangere en foreldrekveld?

Vi har utarbeidet to ferdige temakvelder som tar for seg aktuelle tema som idrettens barnerettigheter, bestemmelser for barneidrett og utstyr og økonomi. Vi kan tilpasse egne opplegg for akkurat din klubb ut ifra de ønsker og behov dere måtte ha.

Barn og skiidrett  Utstyr og økonomi Ungdomsidrett nif

Ta kontakt med din skikrets for å vite mer og opprette en tettere dialog! Link til hver krets sin hjemmeside finner du nedenfor.

Her finner du samlet kontaktinformasjon.

nif-epi04, 04