Trenerkonferansen 2019

Norges idrettsforbund (NIF), særforbundene og Norges Idrettshøgskole (NIH) inviterer til historiens første felles trenerkonferanse på Norges Idrettshøgskole i Oslo den 20.-21. september 2019. Meld deg på!

Hensikten er å gi trenere for barn og ungdom faglig påfyll med de beste eksempler fra praksisfeltet, ny forskning, utveksling av erfaringer og etablere nye nettverk. Konferansen er åpen for alle trenere som jobber med barn og ungdom og er et formelt etter- og videreutdanningstiltak på trener 1 og trener 2 nivå.

Konferansen har hovedfokus på daglig treningskvalitet, kvalitet i konkurransegjennomføringen og gode relasjoner i treningsgruppa.

Du vil blant annet møte:
- Sportssjef i Rosenborg Stig Inge Bjørnebye
- Toppidrettssjef Tore Øvrebø
- NIH-Rektor og professor Lars Tore Ronglan
- Dr med og PhD-kandidat ved NIH, Christine Holm Moseid
-Professor i pedagogikk ved GIH i Stockholm Karin Redelius
- Relasjonsnestor Jan Spurkeland
- NIH-professor Jostein Hallén
- NIH-professor Frank Abrahamsen

På lørdagen blir det paneldebatt på lørdagen med tema; «Hvordan dempe resultatfokus i ungdomsidretten?»

I tillegg kommer noen av de beste praktikerne fra norsk idrett og noen av verdens fremste idrettsforskere fra NIH for å gi påfyll i verdensklasse til deg som trener.

Påmelding: https://www.nih.no/studere-pa-nih/oversikt-vare-kurs/trenerkonferansen-2019/