Terminliste langrenn/turrenn Buskerud 2021-2022

Da er terminliste langrenn/turrenn for Buskerud for kommende skisesong lagt ut i online terminliste på Skikretsens/Skiforbundets sider.

Terminlisteoversikt i pdf-/excelformat finner du her:

Ovenstående terminlisteoppsett i pdf-/excelformat vil ikke bli videre oppdatert, alle eventuelle videre endringer vil bli oppdatert direkte i online terminliste via Sportsadmin.

NB! Rennarrangørene bes vennligst sjekke og oppdatere sine arrangement i Sportsadmin slik at korrekt renninfo ligger ute, komplette klasser/distanser/øvelser/påmeldingsfrist osv. Online terminliste blir ikke bedre enn de data som legges inn! Husk også å legge inn eventuelle renninnbydelser som dokument under rennet, renninnbydelser formidles ikke lenger via E-post til klubbene. TD-oppsett gjøres av LK. Ta kontakt med skikretskontoret hvis dere trenger hjelp, buskerud@skiforbundet.no, tlf. 419 26379.