Treningslederkurs langrenn Konnerud

Buskerud Skikrets kjører Treningslederkurs langrenn på Konnerud med oppstart 16. januar. Meld deg på!

Det planlagte Treningslederkurset på Tyristrand med oppstart 10. januar, må dessverre avlyses pga snømangel og for få påmeldte deltakere. Aktuelle deltakere bes melde seg på Treningslederkurset på Konnerud med oppstart 16. januar.

TRENINGSLEDERKURS LANGRENN – KONNERUD

Buskerud Skikrets inviterer til Treningslederkurs langrenn på Konnerud med oppstart mandag 16. januar 2017.

Hvor:

Konnerud Skistadion, oppmøte ved Konnerud IL sitt klubbhus.

Når:

Skimodulene kjøres mandag 16. og mandag 23. januar 2017. Øvrige moduler settes opp senere.

Kursholder:

Øystein Sjurseth, oystein.sjurseth@bfk.no

Målgruppe:

Alle trenere, foreldre, ungdommer, ledere, aktive/tidligere aktive som ønsker å få grunnleggende kunnskap om å være trener for barn (målgruppe under 13 år). Det er ingen spesielle krav til forkunnskaper. Treningslederkurset inngår i det nye Trener I-kurset og deltakerne kan bygge på videre med resterende moduler i Trener I.

Moduler:

1.1.       Utvikling av skiferdighet

1.2      Trenerrollen

1.02.   Skitrening på barmark

1.03.   Skitrening på snø

Første modul er på ski/blanke/skøyteski, denne kvelden er "skileik", skøyting

Påmelding:

Påmelding til Buskerud Skikrets pr E-post: buskerud@skiforbundet.no innen mandag 9. januar. Oppgi navn, fødselsdato, adresse, tlf., E-post og klubb.

Pris: kr. 500,- inkl. kursmateriell (klubbvis fakturering i etterkant)

Meld deg på til kurs!

NIF-EPI01, 01