Kretssamling alpint på Geilo, 7. - 8. mai

Alpinister, trenere, lagledere i alpinklubber i Buskerud i klassene U12, U14, U16 og U18 invitertes til kretssamling på Geilo 7. - 8. mai for løpere født 2006 til 1999.

Invitasjon til kretssamling på Geilo 7. – 8. mai 2016

Alpinister, trenere, lagledere i alpinklubber i Buskerud i klasseneU12, U14, U16 og U18 invitertes til kretssamling! Vi tar utgangspunkt i at vi her starter opp med ny sesong, og det betyr at samlingen gjelder for de som er født 2006 og opp til de som er født 1999.

Innholdet i samlingen vil være: Slalåmdrill. Mange portpasseringer. Stor variasjon i løypemodeller. Stor variasjon av øvelser og oppgaver.

Lørdag og søndag:

Vi regner med å starte tidlig, tidlig hvis det ligger an til nattefrost. Langveisfarere  anbefales derfor å ankomme Geilo fredag. Det blir lagt opp til 2 økter på ski begge dager og 1 økt med lystbetont barmark på lørdag etter ski. Detaljplaner blir lagt ut på facebooksiden Buskerud Alpin i en av dagene inn mot samlingen. Planen vil også bl lagt ut på skikretsens hjemmeside.

Påmelding:

Online påmelding via MinIdrett på denne link innen 1. mai:

Overnatting:

Ustedalen Hotell

Opphold i hotellrom med halvpensjon:

• 525 per voksen per døgn

• 250 per barn per døgn på rom med voksne ( 6 – 15 år)

Leiligheter med selvhushold på Ustedalen Resort

• 2200 per døgn – leilighet med 4 soverom og plass til 8 personer

• 1500 per døgn – leilighet med 3 soverom og plass til 6 personer

• 1200 per døgn – leilighet med 2 soverom –og plass til 4 personer

• 700 for sluttrengjøring per leilighet

• 125 per person for sengetøy/håndklær

Booking til trine@ustedalen.no mrk: BSvår16

Heiskort/Salt/Treningsavgift

Ordnes av den enkelte i Geilolia. 150,- pr person pr dag. Utgiftene ved bruk av salt blir fordelt pr hode og faktureres klubbene. Treningsavgift kr 100,- pr dag faktureres klubbene som vanlig.

Ta med: Utstyr til SL trening, preppesaker, klær etter vær, drikkeflaske/ Termos og mat/frukt til eventuelle mellommåltid, sko og klær til utendørs og innendørs barmarks aktiviteter.

Med sportslig hilsen

Jørund Li, Buskerud Alpin