Vindbjartmixen

Oppdatert: Pga. mildvær må vi dessverre flytte rennet til Bortelid. Påmelding ved at hver klubb sender en mail til ski@vindbjart.com med oppsatte lag innen torsdag 9.1.20. kl.23.59. Husk å sette opp lagene i den rekkefølgen de skal gå! IL Vindbjart ski har gleden av å invitere til sprintstafetten "Vindbjartmixen" på vår nyopprustede og flotte hjemmearena. Stafettlagene består av to løpere som går to etapper hver: 1. + 3. eller 2. + 4. etappe. Det kan være rene jentelag, rene guttelag eller en mix. Det kan være to løpere i samme alder eller en fra hver aldersgruppe. Klasseinndeling: 8 år og yngre, 9 + 10, 11 + 12, 13 + 14, 15 + 16, 17 og eldre. Løperne går i den klassen som den eldste løperen på laget tilhører. Derfor er det noen løpere som konkurrerer mot eldre løpere. Består laget av en gutt og ei jente, går laget i gutteklassen. Viktig: Møt opp i ekstra god tid for avhenting av startnummer! Mer info i invitasjonen. Vi minner om fluorforbudet i alle klasser til og med 16 år.

• Når: 12.01.2020
  • Oppstart: 12:00