FIS Youth

Youth Cup Trondheim 25.-27. januar

Påmelding, overnatting og informasjon Youth Cup Trondheim 25.-27. januar.

Det nærmer seg Youth Cup i Granåsen. Det blir hopping i Granåsen k-60 og langrenn i Granåsen skisenter. Alt dette sammen med World Cup i kombinert. Vi satser på at det blir like gøy og spektakulært som det har vært de siste sesongene.

Klasser:
Youth 1 gutter og jenter: 2004-2006

Youth 11 gutter og jenter: 2001-2003

Team Norway

Det praktiske rundt konkurransene vil foregå som et vanlig nasjonalt renn. Det vil si at løperne følger opplegg til team/klubb, både når det gjelder smøring av ski, og trenervirksomhet under selve konkurransen. Vi forsøker likevel å koordinere dette, slik at de som har behov for assistanse på trenerbiten eller til å smøre ski, får det.

Norge vil ha to ansvarlige som blir hovedledere før og under konkurransene samt medhjelpere rundt det praktiske underveis. Oppgavene her blir å hente startnummer, holde kveldsmøter, samt være et kontaktpunkt med trenere. Håper også at flere foreldre kan hjelpe til underveis i arrangementet.

Selv om dette blir organisert som en vanlig nasjonal konkurranse fra Norges Skiforbunds side, ser arrangøren på alle deltagerne som en del av det norske landslaget. Derfor blir påmelding, henting av startnummer gjort av en av våre ledere.

Antall deltagere:

Det er fra FIS sin side gitt mulighet for åpen deltagelse fra Norge innenfor de nevnte aldersgruppene.

Overnatting og logistikk:

Overnatting for den norske troppen blir på blir på Clarion Hotel & Congress Trondheim.

Dere må selv bestille hotell!

Ref.kode på hotellet er 11409.

Bestillings kan sendes på mail til groups.cl.trondheim@choice.no

Kontaktperson Vibeke Sæther.

Påmelding til konkurransene: