Foto: Blink facebookside

Blink 2023 - helt perfekt

Flott vær, deilige dueller, TV sendinger på høyeste nivå og et publikum som setter pris på alt som klubbene rundt Gjesdal og Sandnes organiserer samt driverselskapet Axelar. Alt dette gjorde sitt til at Blink 2023 sprengte nye rekorder. Vel blåst og velkommen tilbake i 2024.

BLINK HJEMMESIDE BLINK FACEBOOK Blink 2023 NRK

7,5km parautøvere

7,5 km kvinner og menn staking

7,5 km menn senior og junior

Etter to år med pandemi og deltakerbegrensninger, fikk BLINK delta i den gradvise gjenåpningen av samfunnet sommeren 2022.

Til BLINK23 er det forventet god deltakelse fra store og små fra inn- og utland! Alle er hjertelig velkomne tilbake til Lysebotn, Ålgård og actionfylte konkurranser i sentrum av Sandnes.

Påmelding til BLINK23 er fortsatt åpen via terminlisten og min idrett.

Dersom man planlegger å legge Skiferien til BLINK kan det være lurt å være tidlig ute med å sikre seg plass. Tidligere år har arrangøren sett seg nødt å stenge påmeldingen etter hvert som de ulike klasse har blitt fylt opp!»

Som alltid åpner påmelding til alle øvelser i BLINK 10. mai kl. 1000. Det er online påmelding med online betaling. Vi anbefaler derfor at dere betaler som utøvere og evt. krever refusjon av deres klubber i ettertid. Påmelding gjelder først når denne er fysisk betalt.

Equinor internasjonal juniorcamp til BLINK

NB! Årets påmelding er fortsatt via sportsadmin og min idrett. Etterhvert så skal skiforbundet over på nytt arrangementsystem Isonen. Men grunnet flere tusen starter i løpet av Blink, blir sportsadmin brukt en siste gang.

Du vil finne rennene i min idrett: https://www.minidrett.no/

Og i tillegg vil dette ligge i terminlisteoppsettet til NSF helt frem til nytt Isonen tas i bruk og nye webdeler er på plass. https://www.skiforbundet.no/langrenn/terminliste/

Foto: Blink facebookside

nif-epi04, 04