Klart for rulleskisesong - ønsker oss mange renn på terminlisten

Selv om det fortsatt er plenty med snø i fjellet, er det mange som har funnet frem rulleskiene den siste tiden. Langrennskomiteen ønsker og håper på en god terminliste for vår, sommer og høst. Vi oppfordrer også klubbene til å søke om KM rulleski 2024.

Plutselig er våren i anmarsj og rulleskiene dominerer. Vi er så heldige i vår skikrets at vi har mange gode og trygge rulleskiarenaer. Etterhvert blir disse ryddet, og singel og grus fjernet, slik at organisert trening kan skje i trygge former.

Langrennskomiteen ønsker seg en bred og god terminliste med rulleskirenn i 2024 sesongen. I tillegg så ber vi at klubbene søker om KM rulleski for 2024. Vi har best erfaringer med at dette arrangeres i september måned og da før høstferien i uke 40 og 41. Søknad sendes til langrennskomiteen innen 15. mai via ars@skiforbundet.no

Rennsøknadene legges inn i Isonen akkurat som man gjør med renn vinterstid.

Husk også at BLINK arrangeres 31. juli til 3. august 2024. Rennene vil komme på terminlisten etterhvert. https://www.blinkfestivalen.no

nif-epi04, 04