Her fra rekruttsamlingen i Hasselbakkene høsten 2022 (Foto: Håkon Helgesen)

Rekruttsamlinger hopp høst 2023

Hoppkomiteen fortsetter sitt arbeid for aktiv rekruttering og kretssamlinger med fokus på rekrutter.

HK leder Trond Sandberg kunne stolt informere hovedstyret i skikretsen om at rekruttsamlingene fremover fortsetter med full styrke. Fokus på samhold, sosialt, GØY og selvfølgelig hopping. En stor familie på tvers av klubber og miljø. Reise sammen og skape gode relasjoner, barn og voksne sammen, inkludert veteraner.

Foreløpig plan rekruttsamlinger (informasjoner om hver enkelt samling kommer etterhvert som dette er klart)

10-11 september - Trollbakkene Evje. Legges opp til to dager med mye gøy aktivitet, overnatting og eget hopprenn

Flott samling i Trollbakken:

13-15 oktober - Hasselbakkene Skottfoss/Skien. Hele helgen med sosialt i førersete. En flott samling med miøjøbugging og rekruttering i førersete.

Rapport samling Skien

1-3 desember - Hovden. Barmarkstrening og salen på Grendehuset, sosialt, miljøbygging, badeland m.m.

Invitasjon Hovdensamling

Terminlisten begynner å bli klar og vil komme på nett etterhvert. Hopp er kult, rekrutteringen kjenner egentlig ingen grenser. Hoppkomiteen jobber også for at anlegg skal bli helårsbasert og mer automatisert, slik at man slipper for mye arbeid i forkant og etterkant under trening og renn. Alle er velkommen, hvor som helst, når som helst.

Fantastiske Trollbakken som i sommer hadde en av norges største samlinger på hoppsiden og der mange av våre rekrutter fikk delta i anlegget for første og forhåpentligvis ikke siste gang :-)