Begge våre stafettlag under UH 2022 i Kollen

Vel blåst Ungdomsstafetten 2022

Kong Haralds Ungdomsstafett i 2022 ble arrangert sammen med WC i Holmenkollen 6. mars. Skikretsens to lag fikk vist seg frem og en opplevelse for livet

Kjempeflott innsats av hele gjengen. Tror alle har hatt en kjempekjekk tur og opplevelse. Litt uheldig på første etappe for Lag 1 (litt dårlig feste), men ellers veldig gode ski på alle de andre utøverne. Kjekk gjennomgang av løypa på lørdagen hvor noen av utøverne fikk utvekslet noen ord med Sjur Røthe uti løypa.

Minner for livet - og en inpirasjon for videre satsing.

Resultater UH 2022

Fra tidligere:

Informasjoner ungdomsstafetten 2022

Uttak - grunnet covid-19 så har desverre noen mistet muligheten til å delta. Men vi stiller med to sterke lag som får gleden av å teste seg mot de beste løperne fra alle landets kretser.

Vi har nå tatt ut 2 lag til Kong Haralds Ungdomsstafett.

Lag1 J15 Ella Tjøstheim, Suldal IL, G15 Henrik Håland, Gjesdal IL, J16 Camilla Nygaard, Vindbjart IL, G16 Edvard Bjåstad, Sandnes IL

Lag2 J15 Selma Caroline White Oddersjaa SSK, G15 Marius Østervold, Vindbjart IL, J16 Karoline Hetlelid, Hjelmeland IL, G16 Iver Bjerga Øverland, Sauda IL

Troppen bor samlet på Scandic Sjølyst fra lørdag til søndag.

Lagleder er Torstein Håland tlf. 4020 1428 og epost: torstein.haland@nosas.no