Henning Wiig er ansatt som skiklubbutvikler i Agder og Rogaland Skikrets

Vi ønsker Henning Wiig velkommen som ny skiklubbutvikler fra 1.november. Henning har allerede lang fartstid i vår organisasjon, og nå kan vi glede oss over at han dedikerer mer av sin tid til bredde og rekruttering

Kort om Henning: godt voksen mann bosatt på Ålgård. 22 år i skiidretten som pappa til utøvere, leder, trener, TD. Lokalt på kretsnivå og nasjonalt. Fungerer i dag som styremedlem i Gjesdal IL og trener utøvere på rulleski i alderen 8-10 år. Har sittet i skikretsen hovedstyre og som leder av langrennskomiteen i flere perioder. Kjenner skikretsen meget godt og gleder seg til å bli enda bedre kjent med klubber og miljøer i alle grener. Brenner spesielt for barn og unge og rekruttering. Har et godt nettverk og kommer lett i kontakt med folk.

Skiklubbutvikler

Flest mulig lengst mulig

Vi gleder oss over at Henning Wiig er ansatt som ny skiklubbutvikler i Agder og Rogaland Skikrets. Vi har nå en unik mulighet til å støtte mer opp om utvikling i klubbene. Hovedmålet er økt rekruttering i alle grener.

Hva trenger din klubb?

Hva kan vi bidra med?

Skikretsen kan tilby blant annet dette:

• Kveldsbesøk/ helgebesøk
  • Inspirasjonsøkt innen barmark eller ski
  • Korte kurs
  • Trener kurs
  • Foreldrekurs
  • Utstyrsveiledning
  • Anleggsutvikling
  • Arrangementsutvikling

Det er viktig at klubbene kommer med ønsker, tenk igjennom hva det er din klubb kan ha nytte av? Vi ønsker økt aktivitet, gode miljø, rekruttering og skiglede. Vi gleder oss til å komme på besøk og hjelpe dere!

Ta kontakt om smått og stort!

www.skiforbundet.no/ars

Hilsen

Henning Wiig Skiklubbutvikler  tlf: 90080045 epost: henning.wiig@skiforbundet.no

Petter Furseth Adm. sjef