Resultater kretsrenn langrenn 8-9 januar

BIL rennet, Sandriprennet og Vindbjartmixen ble arrangert 8-9 januar

Resultater langrenn vinter 2022 Artikkel i FVN

SANDRIPRENNET BIL rennet  VINDBJARTMIXEN

2022 er igang og det arrangeres tre kretsrenn i denne helgen. Lørdag 8. januar er det Sandriprennet og BIL rennet med henholdvis Vindbjart IL og Bjerkreim IL som arrangør. Søndag er det klart for Vindbjartmixen med stafettlag bestående av to løpere. Vi er glade for å ha skirenn i gang for fullt igjen. Det er foreløpig ingen restriksjoner på hverken reise eller annet, men arrangørene har deltakerantallet på 100 stk. å forholde seg til. Ved flere deltakere så kan arrangør dele opp arrangementene i flere arrangement samme dag.

Husk følgende regler:

1) Hvis du er syk eller har symptomer; hold deg hjemme og test deg 2) Hold avstand til andre 3) Oppretthold god hånd- og hostehygiene 4) Benytt munnbind innendørs og i områder utendørs hvor du er i nærheten av andre

Viktig info BIL rennet!! Løpet er endret til fristil pga vanskelig å sette spor.  På grunn av mange påmeldte har vi delt opp i to renn, sånn at vi er innenfor de nasjonale reglene rundt idrettsarrangement.

NSF koronaveileder

NIF-EPI03, 03