Haukelirennene alpint

Plogen SK arrangerte to prikkfrie renn 7-8 mars. Det ble også underholdning og uformelle konkurranser og alle som var på plass fikk en kjempehelg.

Resultater Plogen SK facebook

Fra tidligere:

Begge rennene til i kvalik til Telenorlekene og Hovedlandsrenn 2020 for Agder og Rogaland Skikrets

Online påmelding senest torsdag 5. mars.

Alle løpere som har fylt 13 år og oppover skal ha tegnet skiforsikring, og lisensnummer skal oppgis i påmeldingen. Dersom engangslisen velges, skal også det oppgis i påmeldingen. Engangslisensen koster kr. 50,- pr. renndagen for løpere mellom 13 og 25 år og kr. 130,- per renn for løpere over 26 år. Lagleder er ansvarlig for betaling av engangslisens før utdeling av startnummer.

OPPROP Klubbvis utdeling av startnummer fra kl.09.00 ved varmestua /rennkontoret. Bortkomne startnummer må erstattes med kr. 400,-.
LAGLEDERMØTE Kl.09.00 ved tidtakerbua/Plogen skiklubb lokale lørdag og etter rennet lørdag etter nærmere annonsering for søndagens renn.

START Klasse 8 år og yngre, t.o.m. klasse 10 år starter kl.10.15 og øvrige klasser starter kl.11.30 begge dager. Besiktigelse 09.30-10.00 for alle.

nif-epi04, 04