Snøhallen i Lørenskog er et suverent tilskudd for helårsaktivitet (Foto: https://snooslo.no/)

Rapport alpinsamling SNØ

Alpinsamling på SNØ for U14 og U16 ble en ny opplevelse. 19 deltakere over fire dager. HSG alpint hadde også fine dager på Juvass og SNØ

Full rapport samling SNØ Rapport HSG samling SNØ og Juvass

RAPPORT SKISAMLING – SNØ i Lørenskog (29 Okt.-01 Nov.) Samlingen på SNØ ble en ny opplevelse for de fleste! Undertegnede slapp å sjekke YR i forkant og det var stabile forhold under hele oppholdet. Samlingen var lagt opp for U-14/U16 og det var 19 utøvere som deltok og de fleste var med 4 dager. Slalåm stod på programmet alle dager og vi var innlosjert på Thon Hotel i Lørenskog. Covid-19 har ikke sluppet taket og fra fredagen i samlingen ble det påbudt med munnbind i Lørenskog kommune, alle fulgte retningslinjene som ble satt!

Fra tidligere:

INVITASJON TIL SAMLING i SNØ, 28.10-1.11 FOR U14-U16:

I henhold til samlingsplanen inviteres det til samling i SNØ, den nye innendørshallen i Lørenskog, i tidsrommet 28.10 til 1.11. Planlagte skidager gjennomføres 29.10-30.10-31.10 og 1.11.

Sammen med denne invitasjonen, er det lagt ved en erklæring hver familie må signere og levere sammen med påmeldingen.

Heiskort bestilles samlet av kretstrener.

Tema for samlingen: SL-trening

Samlingen er åpen for: U14-U16

Overnatting: Triaden hotel, Lørenskog eller privat

Kostnad 7 dager

Overnatting Triaden

Kr. 3200

Heiskort

Kr.   900

Treneravgift

Kr.   400

Felleskostnader

Kr.   400

Sum

Kr. 4900

I etterkant av samlingen vil kretsen foreta en avregning av kostnadsfordelingen i henhold til antall påmeldte deltakere. Kostnadsfordelingen vil omfatte overnatting, heiskort, treneravgift og dekning av felleskostnader. Hver klubb blir fakturert for sitt beløp.

Transport: Alle må selv sørge for transport til/fra Oslo/Lørenskog og til/fra hotell hver dag.

Lagleder: Hver klubb oppnevner lagleder, og all informasjon går gjennom lagleder og samlingsansvarlig.

Påmelding: Av hensyn til planleggingen av samlingen er påmeldingsfristen denne gangen satt til fredag 16.oktober. Som vanlig skjer påmeldingen til samlingen klubbvis på skjema sendt klubbene.

Husk å ta med: Skiutstyr, barmarkstøy for utetrening, preppeutstyr, drikkeflaske, regntøy, hjelm, ryggplate. Skiutstyr.

De voksne i klubbene må organisere prepping av ski under samlingen. Hver klubb må derfor ha med preppebord.

Frammøte: Innen kl. 21.00 ankomstdag

Vel møtt til samling i SNØ.

Med hilsen Ragnar Fosstveit og Hans Blattmann