Alpinsamling Fonna 29/5-2/6 2019

Endelig - vil mange si. Alpinistenes første samling på Folgefonna er i tiden 29/5-2/6. Tema for denne samlingen er fartstrening, og elementer som hopp, bølger og høyhastighetssvinger. Praksisdel på T1-kurs er også tema for samlingen.

Invitasjon Fonna 1

INVITASJON TIL SAMLING PÅ FONNA, 29.5-2.6-2019:
I henhold til vedtatte samlingsplan for skikretsen inviteres det til første samling på Fonna denne sesongen i tidsrommet 29.5-2.6.2019. Tema for denne samlingen er fartstrening, og elementer som hopp, bølger og høyhastighetssvinger. Praksisdel på T1-kurs er også tema for samlingen.
Samlingen er åpen for: alle løpere
Overnatting: Hovdenhuset. Matopplegg organiseres som tidligere av foreldre/ledere på samlingen. Mat handles inn på Spar Jondal.
Kostnader:

Kostnad
Overnatting inkl. mat Kr. 1040,-
Heiskort Kr. 1190,-
Treneravgift Kr. 400,-
Felleskostnader Kr. 400,-
Sum Kr. 3030,-

Sesongkort på Fonna koster i år kr. 5000,-. De som ønsker å kjøpe sesongkort ordner dette selv. I etterkant av samlingen vil kretsen foreta en avregning av kostnadsfordelingen i henhold til antall påmeldte deltakere. Kostnadsfordelingen vil omfatte overnatting, heiskort, treneravgift og dekning av felleskostnader. Hver klubb blir fakturert for sitt beløp.

Transport: Alle må selv sørge for transport til/fra Fonna samt transport opp og ned til bakken hver dag.
Lagleder: Hver klubb oppnevner lagleder, og all informasjon går gjennom lagleder og samlingsansvarlig.
Påmelding: Påmelding til samlingen skjer klubbvis på vedlagte skjema. Frist fredag 24.5. Noen dager i forkant av samlingen sendes det ut endelig oversikt over påmeldte samt organisering av grupper og trenere
Tema for samlingen: Fartstrening og elementer som hopp, bølger og høyhastighetssvinger.
Husk å ta med: Skiutstyr, barmarkstøy og –sko, preppeutstyr, drikkeflaske, regntøy, hjelm, ryggplate. Ta også med SL og SSL-ski i tilfelle dårlig vær.
Frammøte: Fellesmøte onsdag 29.5 kl. 21.00 på Hovdenhuset.
Vel møtt til første samling denne sesongen.

Med hilsen Hans Blattmann og Helge Andersen

NIF-EPI02, 02