Kong Haralds Ungdomsstafett 10. mars

Langrennskomiteen har tatt ut løpere til to lag som skal representere skikretsen under Ungdomsstafetten i Holmenkollen

Arrangeres søndag 10. mars kl. 0915

Ungdomsstafetten 2019

Kriterier for uttak: stilling i kretscup og hovedlandsrenn som er uttakskriterier . Kostnader forbundet med påmelding, overnattingen og bankett og transport til og fra arena etc. betales av skikretsen v/langrennskomiteen.

Alle etapper klassisk stil

Lag 1:

1. Hedda Opdahl Viga

2. Nils Olav Kjetså Røed

3. Hanne Sløgedal

4. Per Strand Hagenes

Lag 2:

1. Oda Ertzeid

2. Niklas Ekeberg Pålsson

3. Frida Haugstad

4. Thomas L. Mollestad

Videre tas alle henvendelser til hovedleder. Lykke til!!

Karstein Hagenes 99484811

Søndag 10. mars kl. 09.15
Oslo Skikrets og Norges Skiforbund ønsker velkommen til Kong Haralds Ungdomsstafett 2019. Vi får også god støtte av Equinor og Oslo Kommune. Årets stafett arrangeres i Holmenkollen, søndag 10. mars kl. 09:15. Stafetten avvikles i forbindelse med World Cup i Holmenkollen.
Ungdomsstafetten er en mixed-stafett over 4 etapper á 3,5 km. Alle etappene er i klassisk.
Hver skikrets inviteres til å delta med 2 lag. Ønsker kretsen å stille med kun 1 lag er det selvfølgelig mulig. Vi håper at alle skikretser er representert. Vi ønsker at arrangementet skal være Fluorfritt.
LAGSAMMENSETNING
1.Etappe: J 15 år 3,5 km klassisk