Trollbakkene står klare til å ta imot til både renn og kretssamling 5. januar 2020 (Foto: Trollbakken facebook)

Terminlisten hopp 2019-2020 sesongen

Hoppkomiteen har landet vinterens terminliste - det legges opp til to fellessamlinger ifbm. kretsrenn.

Sesongens terminliste starter med renn i Trollbakkene 5. januar og samtidig blir det fellessamling for alle denne helgen. Sandrip er neste stopp 19. januar. Gjerstad er tilbake på kartet og inviterer hoppglade til renn 26. januar. 1. februar går turen igjen til Evje og Trollbakkene. 9. februar blir det renn i Brattåsen og denne helgen blir det også fellessamling for alle i kretsen. 15. februar blir det KM i Sandrip. Dette er et foreløpig oppsett og dette vil også fremkomme på terminlisten på nett https://www.skiforbundet.no/ars/hopp/terminliste-hopp-ars/. Men erfaringsmessig så kan det bli endringer pga. vær og vind. I tillegg så oppfordres det til lokale Telenorkarusellarrangement i ukedagene rundt omkring i klubbene.

Terminliste Kretsrenn 2020

Dato Sted Arrangør Type