Live bilde fra langrennsarena 3.12.2018 (Foto: live webcam Hovden.com)

Langrennsåpning på Hovden

Ny sesong står for døren og tradisjonen tro skjer det meste av langrennsarrangement på Hovden i desember

Resultater Hovdenrennet og Oddersjaarennet

Rapport fredag 7/12. Roar og Micke melder om særdeles flotte forhold på langrennstadion og skikretsen er klar for langrennsåpning. Foreløpig er det påmeldt 320 deltakere til lørdagens renn og 250 på søndag.

Startlister lørdag 8/12

Ventetiden er over - åpningsrennet går av stabelen 8. desember. Snøkanonene har gått for fullt den siste tiden og laget en prima såle, i tillegg har det også drysset litt fra oven.

Det meste av kretsens langrenns arrangement foregår på Hovden i desember. Åpningsrennet og Oddersjaarennet foregår 8. og 9. desember. 14-16 desember skal landets beste junioprer konkurrere om uttak til VM junior under VM mønstringsrennene. Siden løyper og tidtaking og annet likevel er på plass den helgen blir det også arrangert HSG rennet lørdag 15. 12. Eget renn for 13-16 år.

Felles for alle rennene er online påmelding via terminlisten på nett. NB!! Vi minner også om fluorforbundet opp til og med 16 år. Fluorforbud NSF

Info. terminlisten  Hovden sportsklubb  Hovden Skigymnas

Hovdenrennet facebook