Stilling ledig - skiutvikler

Agder og Rogaland Skikrets søker etter ny medarbeider som skal bidra til å utvikle skikretsens skiklubber og trenere for at vi skal få enda flere glade, motiverte og gode skiløpere – i alle aldre

Stillingsannonse skiutvikler

Stillingen er 1-årig engasjement i 50 % stilling, med mulighet for forlengelse. Oppstart - så fort som mulig.

Hovedoppgavene i stillingen er knyttet til kompetanseutvikling og skifaglig oppfølging av kretsens klubber og trenere, herunder:

• Iverksette kompetansetiltak og trenerutdanning innenfor Skiforbundets utdanningstilbud
  • Bistå klubbtrenere med råd- og veiledning
  • Bistå klubber i møte med barn og unge med nedsatt funksjonsevne
  • Utøve holdnings- og verdiarbeid
  • Utføre løpende administrative oppgaver for Agder og Rogaland Skikrets, prosjektarbeid samt oppfølging av klubbene

Erfaring og interesser

Vi søker deg som har stor interesse for idrettsfaglig utviklingsarbeid og skiidrett spesielt. Du bør ha idrettsfaglig utdanning på høgskolenivå og være kjent med idrettens utdanningstilbud. Du bør også ha erfaring med idrettsarbeid og være godt kjent med idrettens organisering og verdigrunnlag. Det er en fordel om du har erfaring med å arrangere og holde kurs, samt ha god formidlingsevne.

Vi kan tilby en utfordrende jobb i et miljø med stort engasjement for skiidretten. Du må være selvstendig og strukturert og ha god gjennomførings- og samarbeidsevne.

Arbeidet ved skikretskontoret skjer i nær kontakt med det frivillige apparatet i kretsen og i skiklubbene. Mye av arbeidet vil skje på kveldstid, ute i de enkelte klubbene/miljøene.

Som ansatt må man ha en sporty og fleksibel innstilling til jobben og ha førerkort.

Vi kan tilby en utfordrende jobb i et miljø med stort engasjement for skiidretten. Personen vil også være med adm. sjef på ulike samlinger i forbundsregi med fokus på utvikling og eller andre fellesidrettslige seminarer/kurs. Du må være selvstendig og strukturert og ha god gjennomførings- og samarbeidsevne.

Lønn etter avtale.

Skikretsen holder til i flotte lokaler i Sparebanken Sør Amfi, Arendal.

Spørsmål kan rettes til:

Agder og Rogaland Skikrets v/administrasjonssjef Petter Furseth (41900118) eller kretsleder Pål Angell Bergh (91551515)

Søknad med kortfattet CV sendes pr. e-post til: ars@skiforbundet.no

Frist: 15.12.2018

Tiltredelse: etter nærmere avtale