Rapport kretssamling hopp Klappane og Trollbakken

Det ble to flotte dager med masse barn og unge i hoppbakkene

Denne helgen ble det arrangert fellessamling med fokus på de minste.
Vi ble godt representert av hele 19 stk fra Sauda il som hadde tatt seg turen til Sørlandet. Lørdagen ble tilbrakt i det fine anlegget til Oddersjaa - klappane der hele 31 barn i alderen 4-17 år deltok. Her ble det første møte med plasthopping for nye rekrutter som storkoste seg i bakken. Etter hoppøktene var unnagjort bar det avsted til skyland trampoline park, der de fikk utfordret seg på en annen arena. Dagen ble avsluttet med mat på horisonten i Lillesand.

Når vi ankom Trollbakken på søndag sto Otra klare til å ta oss imot og stolt vise frem det nye anlegget. Her ble det gjennomført mange hopp, før en sliten gjeng tok fatt på hjemreisen.

Med hilsen
Hoppkomiteen

Fra tidligere:

Innbydelse til Kretssamling

Agder og Rogaland skikrets inviterer til kretssamling 3-4 november.

Vi satser på fint hoppvær og Oddersjaa/Øvrebø IL stiller Klappane hoppanlegg til disposisjon lørdag. Vi stiller da i bakken kl. 10 og hopper til kl. 13. Etter hopping setter vi kursen til Skyland trampolinepark og utfordrer oss der. På kvelden samles vi på Peppes pizza for en sosial sammenkomst. Her oppfordrer jeg til så mange som mulig å delta. Vi vil da informere litt om kretsens arbeid, og planer for kommende sesong.

Søndag reiser vi til Trollbakkene på Evje for å hoppe i det nye flotte anlegget til Otra IL. Vi møtes kl. 10 i bakken. Hjemreise ca. kl 14.

PÅMELDING INNEN 31.10.18

Påmelding på e-post: tsand2@online.no