Nye Trollbakkene på Evje (Otra IL)

Rapport hoppsamling Evje 22.10

På tross av et fryktelig vær, ble samlingen avholdt som planlagt

En liten rapport fra samlingen vår i Trollbakken på Evje.

Det var dessverre et fryktelig vær, men istedenfor 2 økter i bakken stilte Otra il idrettshallen til disposisjon, slik at den første økta ble innendørs. Det var ca 20 barn i alderen 3 år og oppover som fikk prøvd seg på forskjellig aktiviteter. Trampoline, balansebjelke, koordinasjon osv.

Etter denne økta var det felles lunsj før vi skiftet, klare for hoppbakken.

Her ble de fortalt at konkurransen gikk ut på å hoppe så mange hopp de klarte så fikk de premie etterpå alle sammen. Dette var veldig populært og mange hopp ble gjennomført.

Må ærlig innrømme at vi ikke klarte helt å følge med på antall hopp og lengder, men ungene hadde veldig kontroll på dette. Alt ialt så fikk vi en fin samling og konkurranse formen hadde de veldig lyst å gjøre igjen.

Nå venter vi bare på snøklare bakker for neste samling.

Trond Sandberg

Fra tidligere:

Agder og Rogaland skikrets inviterer til hoppsamling i de nye hoppbakkene på Evje søndag 22.10.17. Her er det også bakker for de aller minste. Vi håper mange kan stille på denne samlingen.

På denne samlingen vil det også bli en konkurranse med flotte premier. Konkurransen vil være med en liten vri. Det vil bli 2 økter, der den første er fra 10:00 – 12:00, og den andre vil være fra 13:30 – 15:30. Den utøveren da som har lengst lengde når vi legger sammen alle hoppene, vinner konkurransen. Det vil uansett bli premie til alle.

Program:

09:30       -       Oppmøte

10:00-12:00     1. treningsøkt

12:00-13:30     Lunsj

13:30-15:30     2. treningsøkt

16:00                Premieutdeling og informasjon om samling Hovden 3-5 november

Fint hvis dere gir beskjed til Jonny Lauvsland enten på sms eller mail 970 89389 / jonnylauvsland@gmail.com innen mandag 16.10.17 slik at vi vet hvor mange som kommer. Dette på grunn av premiering og bespisning.

Hilsen hoppkomiteen

NIF-EPI02, 02