NM alpint og FIS renn Oppdal

INVITASJON NORGESMESTERSKAP ALPINT 2021 SUPER G, SSL og SL 2XSuper G, 2XSSL og 2XSL, hvor et av hver er Sr. NM og alle er FIS-renn

Oppdal Alpin Klubb ønsker i samarbeid med Norges Skiforbund velkommen til Sr. NM og FIS-renn på Oppdal 15.-18. april 2021.

Oppdatering 7. april 2021

På grunn av forlengelse av de nasjonale tiltak for å hindre koronaviruset i å spre seg er NM-programmet endret:

Torsdag 15. april:          SSL FIS/NM

Fredag 16. april:           SSL FIS/NM

Lørdag 17. april:            SL FIS/NM

Lørdag 18. april:            SL FIS/NM

Alle renn arrangeres i Hovden.

Koronavirus og smittevernplan

Arrangementet følger nasjonale retningslinjer, herunder nasjonale, lokale, samt Skiforbundets tiltak, for å hindre spredning av koronaviruset.

Alle deltakere, trenere og ledere må følge reglementet i smittevernplan for arrangementet, samt til enhver tid gjeldende nasjonale og lokale retningslinjer knyttet til Covid-19. Ved brudd på reglement og retningslinjer vil vedkommende få startnekt og/eller bli bortvist fra arrangementet.

FIS KORONA PASSPORT

Alle skal ha dokumentert negativ koronatest innen ankomst Oppdal. Testresultat kan tidligst være datert 9. april 2021 og senest dagen før ankomst Oppdal.  Fra test er utført til ankomst Oppdal skal deltaker være i selvpålagt karantene.

Publikum

Arrangementet tillater ikke publikum grunnet risikovurdering i samsvar med nasjonale og lokale tiltak for å hindre spredning av koronavirus.

Påmelding

Forutsatt at nasjonale tiltak & restriksjoner ikke blir videreført etter 11. april vil gjennomføring skje med fulle klasser (140 per kjønn), i motsatt fall har Skiforbundet besluttet at arrangementet skal gjennomføres med 50 best rankete i hver disiplin – basert på påmelding.

Påmelding vil skje på følgende måte:

1. påmelding

Frist 10.04.2021, 23:59. Startkontigent vil i denne runden bli satt til kr 0,-. Påmelding skjer via www.minidrett.no/eventId#366067

Etteranmelding er ikke tillatt grunnet situasjonen rundt koronaviruset.

2. påmelding

Basert på antallet som får starte vil aktuelle måtte melde seg på ytterligere en gang og da betale normal startkontigent.

NIF-EPI03, 03