Alpint Agder og Rogaland Skikrets

Hintertux høsten 2022

93 deltakere påmeldt. Tradisjonen tro inviterer alpinkomiteen til treningssamling i vakre Hintertux og hotel Berghof i perioden 8-14 oktober 2022

Rapport Fonna 5 9-11 september

Denne samlingen avsluttet Fonnasesongen 2022, en sesong som har gitt oss 26 fine skidager til en i alpinsammenheng, rimelig penge

Fonna 5 9-11 september

På grunn av usikre forhold på Folgefonna inviterer vi til Fonna 5, 2 uker tidligere enn planlagt i samarbeid med Tertnes og Fana.

Rapport fonna 4 27-30 august

Samlingen var i utgangspunktet åpen for U12 og eldre og påmeldingen var brukbar. Få dager før samlingstart kom det melding fra skisenteret at smeltingen hadde akselerert de siste dagene med kraftig regn og varm vind. De så seg derfor nødt til å sette aldersbegrensning til U16 og eldre

Rapport Fonna 3

Langsamling med innlagt IRON-man test. Litt færre deltakere enn forventet og vi ønsker velkommen til nye deltakere fra Bergen. Vi klarte oss uten ekstra overnatting på denne samlingen.

Fonna3 5-14 august

Alt er klart for første samling etter ferien. U12 og oppover og mange deltakere

Rapport Fonna2 17-26 juni

Nok en god samling, med et deltakerantall som mange andre mer kjente skidestinasjoner misunner oss. Det forteller meg at det har blitt gjort og fortsatt blir gjort mye bra arbeid i kretsen og klubbene våre. Viktig nå at vi bevarer den breddekulturen vi har, samtidig som vi lar de som ønsker blomstre å prestere på et høyt nivå.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
Foto: Hanna Johre / NTB