Equinor Norges Cup jr. Trondheim

Bli med i arrangementets Whatsapp-gruppe

Velkommen til Trondheim og Equinor Norgescup junior 16.-18. februar i 2024.

I samarbeid med Norges Skiforbund har Strindheim Ski gleden av å invitere til NM Sprint og Norgescup junior i langrenn.

Vi er stolte av å kunne invitere landets fremste skitalenter til Trondheim og VM-anlegget i Granåsen. En unik mulighet til å teste VM-løypene ett år før ski-VM går av stabelen.

OBS! Fellestart søndag er endret til intervallstart for kvinner og menn 19/20. Se program for detaljer.

• Når: 16.2 - 18.02.2024
  • Hvor: Granåsen skianlegg
  • Påmeldingsfrist: 12.02.2024

Samarbeidet med Norges Skiforbund (NSF) startet i 2009. Avtalen omfavner aktiviteter fra sør til nord i Norge. Samarbeidet inneholder talentutvikling og aldersbestemte landslag i langrenn. I tillegg støtter vi ulike arrangementer og prosjekter som Equinor Norgescup, Equinor Morgendagens Skiledere, Equinor Internasjonal Talentsamling, Equinor Realfag i Sport.