Premieseremoni på torget i Brumunddal

Premieutdeling og seremoni for alle konkurranser fredag og lørdag arrangeres på torget i Brumunddal sentrum lørdag 22. februar kl. 17:00.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til en kveld for å hylle alle utøvere på Hovedlandsrennet i nordiske grener 2020!

Vi ønsker og oppfordrer alle deltakerne til å være med sin aldersklasse og gren opp på scenen for å motta felles hyllest.

Programmet for kvelden:

Kl. 17:00 – 18:00 Premieutdeling/henting for alle grener, distanser og klasser, fra plassering nr. 7 til 1/3-del av startende. (unntak Langrennscross, der det er premiering bare for 1. – 3. plass). Vi oppfordrer til å komme tidlig, for å forhindre stor kø-dannelse.

Diplom og premie hentes i respektive torgbord i henhold til liste under. Det oppfordres til å gjøre dette før premieseremoni fra scenen begynner.

Torgbord:

1. Uttrekkspremier og hopp
  2. Klassisk J15 år
  3. Klassisk G15 år
  4. Klassisk J16 år
  5. Klassisk G16 år
  6. Sprint J15 år
  7. Sprint G15 år
  8. Sprint J16 år
  9. Sprint G16år

Kl. 17:00 Ski-TV på storskjerm. Høydepunkter fra stadion, klipp, intervju og produksjon av Motus ungdomsbedrift. @motusub er elever ved Hamar katedralskole som både markedsfører, dokumenterer og informerer via film for mellomstore og små bedrifter.

Kl. 17:30 Live-musikk. Halvor spiller fra scenen. @halvormusic

Halvor er det siste tilskuddet til den norske indiepop-scenen. Født og oppvokst i Furnes. Halvor har brukt 20 år på å spille gitar og synge i forskjellige rockeband, for eksempel Porterville, Open, Honcho og DDR blant flere andre. Han har vært en del av flere kritikerroste album, spilt nasjonal tv og turnert i Europa.

Kl. 18:00 Premieseremoni fra scenen.

Kveldens konferansier er kultursjef Asle Berteig. For å overrekke premier har vi en rekke tidligere og nåværende utøvere, samt representanter for kultur og idrett.

Vi ønsker alle i aldersklasse og gren opp på scenen i forbindelse med medalje seremonien i de respektive aldersklassene / grenene og vi oppfordrer derfor deltakerne til å stille seg opp langs nord/vest side av torget ved opprop og ca. tidene:

Kl. 18:00 Klassisk / Sprint Jenter 15 år

Kl. 18:10 Klassisk / Sprint Gutter 15 år

Kl. 18:15 Kombinert Jenter / Gutter 15/16 år

Kl. 18:30 Kombicross Jenter / Gutter 15/16 år

Kl. 18:40 Klassisk / Sprint Jenter 16 år

Kl. 18:45 Klassisk / Sprint Gutter 16 år

Kl. 18:55 Hopp Jenter / Gutter 15/16 år

Kl. 19:05 Langrennscross Jenter / Gutter 15/16 år

Arrangementet forventes å være ferdig kl. 1920.

Premiering:

De tre beste i hver klasse blir tildelt NSF sin medalje i henholdsvis gull, sølv og bronse.

Det vil være 1/3 premiering av påmeldte deltagere.

Premievinnerne blir også tildelt NSF sin diplom.

Deltakerpremie:

Deltakerpremie (lue med Hovedlandrennet 2020 sin logo) deles ut ved målgang klassisk langrenn og hopp. Resterende henter sin deltakerpremie lørdag på annonsert sted.

Bakeriet i Brumunddal selger kaffe, kakao og Ringsaker-bolle ute i gågata (kun VIPPS).

Søndag gjennomføres premieutdeling på arenaen når offisielle resultater foreligger.

Arrangøren ettersender ikke premier.

VELKOMMEN TIL BRUMUNDDAL SENTRUM OG PREMEIUTDELING